Obchodní podmínky / Doprava zboží :
1. Objednávkou v internet. obchodě stvrzuje zákazník svůj souhlas s obchodními a reklamačními podmínkami,
které se řídí dle zákona č. 367/200 Sb. (§ 53 odst. 7 OZ)
2. Každá objednávka provedená v systému je potvrzena formou emailu, uvedeného v kontaktech zákazníka
3. O přesném datu expedice je zákazník informován formou emailu a to nejpozději do 3 pracovních dnů.
Dodací lhůta je 30 dnů, u většiny výrobků však lhůtu sami zkracujeme a vždy usilujeme o co nejrychlejší dodání
zboží zákazníkovi. Zvláště u psích bud a králikáren jsme schopni zboží dodat do 10 dnů od objednání.
4. Zboží je expedováno v den uvedený v informačním emailu a doručeno do 48 hodin po-té, pokud není požadováno
jinak.
5. Zboží zasíláme výhradně přepravní službou hellmann PKZ, která vyžaduje převzetí zásilky v den doručení zásilky
po telefonickém kontaktu řidiče
6. Veškeré zboží je zabaleno a dodáno společně s fakturou a dodacím listem, který slouží zároveň jako záruční
list
7. Veškeré reklamační podmínky se řídí zákonem č. 367/2000 Sb (§53 odst. 7 OZ)
8. Na veškeré zboží poskytujeme záruku ze zákona, pokud není uvedeno jinak
9. Pokud není přiložen záruční list slouží k tomuto faktura či dodací list s přesným datem prodeje výrobku
10. V případě zjištění závad či nesouladu s objednávkou je zákazník povinen nahlásit tuto skutečnost nejpozději do 3 pracovních dnů formou emailu doručeného na adresu obchod@strechmont-karnik.cz, kde uvede přesný popis závady, v případě poškození provede fotodokumentaci
11. Prodávající je povinen do 3 pracovních dnů poskytnout informaci o formě vyřízení reklamace
12. Případné reklamace se uplatňují v provozovně firmy: Střechmont - Kárník s.r.o., ul. Třídvorská č.p. 1312,
Kolín V, 280 02 (Zálabí - areál GOLD 2) a to zasláním zboží v původním obalu a nepoškozeném stavu, jakýmkoliv způsobem, kromě dobírek, které nebudou převzaty
13. V zákoné lhůtě 30 dnů bude výrobek opraven, vyměněn poškozený díl či dodán nový kus
14. V případě vrácení částky za nákup, bude toto řešeno formou dobropisu a převodu částky na účet zákazníka
15. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, neodbornou montáž či zanedbání doporučené údržby
16. Vrácení zboží, na které má zákazník právo dle zákona, se řídí následujícími podmínkami:
- zboží nakoupené v internetovém obchodě je možné do 14ti dnů bez udání důvodu vrátit
- přijato bude zboží pouze dodané na adresu firmy uvedenou v bodě č. 12 (viz. výše) a to v originálních obalech, včetně všech podkladů a spojovacího materiálu
- v případě jakéhokoliv poškození či zjevných známek používání zboží, nebude toto zboží přijato.
Doprava zboží :
Zboží objednané v našem internetovém obchodě zasíláme výhradně přepravní společností hellmann PKZ a to na dobírku, která se řídí následujícími pravidly:
1. Zboží je dodáno v den, o kterém je zákazník předem informován formou emailu, nebo telefonátu či SMS na jeho
adresu nebo tel. číslo uvedené v kontaktech zákazníka
2. Před samotnou vykládkou je zákazník telefonicky informován o orientačním čase dodání zboží v daný den přímo od řidiče
3. Samotné zboží je vždy chráněno proti poškození vhodným obalem, pokud to jeho rozměry a povrch
umožňují
4. Zákazník je povinen veškeré zboží překontrolovat spolu s řidičem a svůj souhlas s dodávkou zboží potvrdí
převzetím zakázky formou podpisu dodacího listu a zaplacením dobírkové částky řidiči
5. Jakékoliv další reklamace budou řešeny zákonou cestou
6. V případě nepřevzetí zboží v předem domluvený den, je zákazník povinen, domluvit se s řidičem na dalším
možném termínu, který bude vyhovovat oběma stranám.